måndag 13 juni 2011

Summer Pear


Idag ska jag måla. Jag dricker kaffe och försöker hitta rätt motiv för dagen. Egentligen borde jag gå och köpa en hammare och snittblommor, men det kanske får bli ett senare projekt.
Imorgon bär det av till Stockholm för att gå på konsert. Linkin Park! Får till och med långväga besök av Fader och Helle.
Lördagen bjöd på grillat och drinkar hos Andreas och Danne. Efter att ha gått i kostym hela dagen i 30 graders värme var det ett välkommet avbrott. När Absinthen flödade som mest begav vi oss ut i natten, men jag måste säga att jag är besviken på Uppsalas uteliv. Kanske skulle man ha behållit kårlegget i alla fall.

Nu när sommaren är här är det dags att planera vad man ska göra under sin ledighet. Ska man åka iväg till fjärran länder eller hitta äventyr här hemma? Jag röstar på att flyga iväg.

Idag bjuder jag på ett stilleben. Det blev varmt ljus i bilden, och därför blev det varma päron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar