onsdag 3 augusti 2011

"Kaffe å e gås"


Jag har inte skrivit på väldigt länge. Det har varit för mycket semester och upptåg för att jag skulle hinna med. Vi har varit i Dalarna, jag och Matko. Jag ställde ju ut under "Kultur i Tiomilaskogen". Vi fick perfekt väder och utställningsplatsen var en av de bästa. Ca 2000 besökare, så det får jag tacka för. Sålde en hel del målningar, det gav inte minst lite extra klirr i kassan men framför allt är det kul att veta att mina målningar hänger hemma hos folk någonstans i Sverige. Och en är på väg till USA, fick jag veta.

Vi klarade av Dansbandsveckan med glans! Trots ihållande förkylning höll vi fanan högt och det är alltid kul att träffa gamla vänner. Kim, Nicke och Jonas gjorde sitt för att bidra med en makalös stämning veckan igenom. Bra grabbar!

Nu är det Pride-vecka. Vi tar festandet till helgen!

Just nu känner jag ett starkt behov av att måla i olja. Jag ska försöka mig på ett Vanitas-motiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar