måndag 27 september 2010

Julmotiv redan i September



Jag drack världens godaste drink igår, och jag har ingen aning om vad det var i den. Det var på klubb Selma. Vi drack, vi dansade, vi gick hem. Jag tror att vi drack alldeles för mycket, för idag har jag mest sovit och hällt i mig vatten. Lyckades ta mig iväg till Andreas och Daniel, fikade och satt nedklubbad i soffan och läste Antik & Auktion. Det får man göra. Beställde sen hem pizza och fönstershoppade på Tradera. Jag borde ha tagit tag i debattartikeln som vi ska skriva i kursen som jag läser. Fick bra respons på krönikan, men nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Det visar sig. Jag får fixa det imorgon.
Jag borde ha målat idag, men orkade inte. Tyvärr. Lyckades knåpa ihop en spretig teckning. Men det känns som att orken rinner ut ur händerna. Så jag antar att det blir att lägga sig i sängen, läsa sig trött och somna till någon serie.
Orken får komma imorgon.
Jag skulle vilja hålla på med grafik. Men tyvärr är utrustningen något komplex och svår att trolla fram för en billig peng. Orättvist.
Har skickat iväg några egengjorda vykort till moder där hemma i Dalarna. Höst och julkort. Jag får hoppas att hon kan sälja dem där på loppisen. Typ.
Klockan är 02:16. Dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar