tisdag 2 februari 2010

Början på ordet.


Jag borde ha pluggat och skrivit idag, men istället vinkade jag av killen vid stationen och begav mig till ateljén. Det var ett tag sen jag var där nu och jag får en slags stilla ångest av att inte hinna med att måla så mycket som jag egentligen vill. Jag grundade en och annan duk, åt knäckebröd och drack medhavd kaffe. Det kändes bra och det kliar fortfarande i fingrarna efter att få börja med något nytt.
Börjar det växa så säg? Ja jag tror att det både växer och utvecklas, i någon sorts riktning...

Jag känner mig tom på ord och har inte mycket att säga inatt.
Det blir mer färg och mera ord, framöver.

2 kommentarer:

  1. Hej Adam hoppas allt är bra där nere.
    Är väl ingen konstkännare, men tycker bilden är jättehäftig. Du har verkligen känsla för det där. Har du mer bilder att lägga upp. Ha det riktigt bra, Kram Carina
    Ps! Här i Yttermalung är det lika lugnt(=dött) som vanligt.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!:) Det kommer att komma fler bilder så småningom! Hoppas det inte är alltför dött där hemma bara...:P

    SvaraRadera