tisdag 9 februari 2010

Stora gap och duktigheter.



Det är en grå och snöfylld dag. Det gör inte mig så mycket eftersom jag kommer att sitta instängd med kurslitteratur hela dagen. Kaffekopparna avlöser varandra och min trogna bryggare får allt ligga i. Men jag måste vara duktig idag, imorgon kommer Matko och det liksom kan ju hända att distraktionen infinner sig då. Jag ser fram emot Batman-serier och veggomat. Kanske till och med lite bio och hålla handen så där som alla heteropar gör. Ja det vore fint. Det blev lite tecknat igår, under de sena timmarna. Jag vet dock inte ifall det är Jupiter eller Caligula jag skildrat. Det kanske är något som betraktaren får avgöra själv. Jag ber om ursäkt för det dåliga fotografiet, men min kamera suger helt enkelt.


Nu ska jag hälla i mig en burk med disciplin och vara duktig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar